منتديات قمري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قمري

منتديات قمري يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
boba
عضو مميز
عضو مميز
boba

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 30السبت مايو 10, 2008 6:00 pm

دلوقتى انتى مخطوبة لشخص معين بس للاسف انتى مش طايقاة لدرجة انك بتقرفى منة بجد وهو عامل فيها الملاك البرئ اودام اهلك واودام الناس وكدة وانتى قلتى لة بكل الطرق انكم تبعدوا وانكم مش لبعض وهو عامل عبيط ومصمم يكمل وقابل على كرامتة اهانات وحاجات كدة
واهلك برضة اهانوكى وقالوا لك لا مفيش فسخ خطوبة وكلام جارح طبعا وضرب وغصب وكدة وانتى فعلا بتكرهيه جداااااااااااااااااااااا هتعملى وموقفك اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مع العلم انك وحيدة فى الموقف دة والدنيا كلها ضدك هتصمدى وتفضلى على موقفك فى الرفض؟؟؟ ولا هتعملى اية؟؟؟؟؟؟؟ ولا هتستلمى للامر الواقع

السؤال بقى للشباب لو انت بتحب واحدة جداااااا بنت ناس وفيها مواضفات كتير جدااااااا وكان معرفتكم صالونات اوقرابة مفيش لاحب ولا تعارف حاجة ??? كدة من الاول يعنى وبعد ماخطبتها عرفت ان لسانها طويل ومتبرى منها ولقيتها مش طايقاك وانت حسيت بكدة وعرفت انها مغصوبة عليك؟

وانها بتعمل المستحيل عشان تبعد عنك ؟ هتكمل برضة وتقبل على كرامتك وتقول بعد الجواز ابقى اصلح اللى اتكسر ولا هتبقى راجل بجد وتقول اللى ماتحترمنيش ماتلزمنيش؟؟؟؟
mooon
مشرف عام
مشرف عام
mooon

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 30الإثنين يونيو 02, 2008 6:11 am

بجد يا بوبا موضوع مهم جدااااااااااا
بصى فى الاول وفى الاخر انا الى هتجوز مش اهلى ولازم اكون قد رفضى
لانى لو مش طايقه الشخص الى عايزين يجوزهزلى بالعافيه يبقى مستقبلى اتدمر
ودى حياتى انا واقول واصر لالالالالالالالالا وال لالالالالالالالالالالا
والبنى ادم ده لو قلتلو مش عايزاك وساق فى العبط اقلع دبلتو وارميها فى وشه واقوله انا مش ليك
واخد موقف جادى وفى البيت بقى هيزعلو شويا وهيخاصمونى شويا انما فى الاخر لما اتجوز حد انا موافقه عليه وابقى مبسوطه
اكيد هيفرحولى ويعرفو انهم كانو هيرمونى فى الجحيم وانا انقذت نفسى00
وميرسى يا بوبا على موضوعك المهم جدا بجد

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1